Wat gebeurt er na mijn bestelling en betaling?

Onze autoclaven bezorgen we kostenloos bij u op locatie inclusief instalatie en uitleg. Wij nemen in dat geval contact met u op om te overleggen wanneer onze servicemonteur het beste langs kan komen.

1. U ontvangt een orderbevestiging
Zodra u een bestelling heeft geplaatst en we de betaling hebben ontvangen, krijgt u van ons een orderbevestiging per mail. 

2. Wij maken de bestelling gereed
Vanaf het moment dat uw betaling binnen is, gaan wij hard aan de slag om uw bestelling klaar te maken. We zorgen voor een veilige en stevige verpakking, controleren of alle producten en toebehoren erin zitten en we voorzien uw bestelling van een factuur voor uw eigen administratie.

3. Het pakket gaat op de post
Als uw pakket gereed is, melden we hem aan voor verzending. U ontvangt dan een notificatie per email dat uw ‘product is verzonden’.

4. Track & trace code of afspraak bezorger
In de emailnotificatie treft u eveneens een track & trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vindt u geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunt u namelijk niet volgen. B-autoclaven bezorgen we zelf en installeren we bij u op locatie. Wij nemen in dat geval contact met u op om te overleggen wanneer onze monteur het beste langs kan komen.

5. Bezorging, installatie en productdemonstratie
Als u een B-autoclaaf heeft besteld komt onze eigen bezorger gratis bij u langs om de autoclaaf te installeren en demonstreren. Hij legt u precies uit hoe de autoclaaf werkt en waar u tijdens het gebruik op moet letten. Alle overige producten uit onze webshop worden door een reguliere pakketbezorger bij u aan de deur afgeleverd.

 

Verzending en bezorging via PostNL, TNT of eigen monteurs
Kleinere artikelen en artikelen die geen installatie door onze monteurs behoeven, worden verstuurd via PostNL of TNT. Als u op werkdagen voor 14.00 uur bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Autoclaven zijn zeer specialistisch van aard. Deze apparaten moeten geïnstalleerd worden of hebben extra aandacht nodig bij het vervoer. In dit geval nemen wij contact met u op om een bezorgafspraak met u in te plannen. De artikelen worden vervolgens afgeleverd en uitgelegd door een van onze medewerkers.

Uw bestelling afhalen
Wilt u uw bestelling graag afhalen op een Post NL servicepunt? Geef dit dan aan tijdens de bestelling. Wij zorgen er vervolgens voor dat de bestelling op het servicepunt van uw keuze bezorgd wordt. Wilt u de bestelling graag op onze locatie in Dronten komen afhalen? Ook dat is geen probleem. U kunt dagelijks bij ons terecht van 08:30 tot 16:45 uur. Maak van tevoren wel eerst even een afhaalafspraak via +31 (0) 321 31 7878 of per mail via onze contactpagina.

Verzendkosten
Voor alle bestellingen boven de € 300,- betaalt u binnen Nederland geen verzendkosten, mits we alle artikelen gezamenlijk naar u kunnen versturen. Voor bestellingen onder de € 300,- betaalt u bezorgkosten van €10,-. De genoemde tarieven zijn exclusief BTW.